منشور اخلاقی
به منظور جلب رضایت مشترکین و تکریم ارباب رجوع در نظام اداری رعایت نکات ذیل برای تمام همکاران الزامی است :
- امر مشتری مداری به عنوان یک اصل مهم در فعالیتها مورد توجه قرار گرفته و فعالیتها براساس رضایت مشتری تنظیم شود .
- اشراف به قانون و مقررات ، اگاهی کامل از دستورالعملها و تعرفه ها در سرلوحه برنامه کاری قرار گیرد .
- حضور به موقع در محل کار ، رعایت نظم و آراستگی در محیط اداری ، رعایت ادب ، نزاکت ، عدالت و انصاف در ارتباط با همکاران ، مشترکین و ارباب رجوع مد نظر قرار گیرد .
- ارائه اطلاعات و توضیحات کافی به ارباب رجوع درجهت آسایش مشترکین برای همکاران به عنوان یک وظیفه اداری الزامی است .
- سرعت عمل در پاسخگویی و راهنمایی لازم برای به حداقل رساندن زمان انجام کار همراه با دقت بیشتر و رعایت اصل احترام متقابل به همه انسانها خصوصا" همکاران و مشتریان به عنوان یک اصل مهم فکری ، گفتاری و رفتاری لحاظ شده و التزام عملی به آن همواره مد نظر باشد.
- این باور و ارزشهای اخلاقی تعیین کننده نوع رابطه ای است که ما با ارباب رجوع برقرار می کنیم . در هر شرایط ما به اصول اخلاقی و صفات معنوی پایبندیم .
- و خداوند منان را سپاسگزاریم که افتخار داریم سهم مناسبی در شکوفایی ایران اسلامی داریم .