جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ 
سرپرست شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
برخورد قاطع با دارندگان انشعاب غیرمجاز آب/گام محكم آبفا برای برخورد با تخلفات

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اسفندیار برخه در این نشست با اشاره به مهم ترین سیاست گذاری های شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد:حرکت به سمت کاهش هزینه ها، چابک سازی بدنه شرکت، زمینه سازی برای افزایش تعداد مشترکین و جمع آوری انشعابات غیر مجاز و تخلفات آبی، اولویت های اصلی آبفای استان هستند.

سرپرست شرکت آب و  فاضلاب استان افزود: تحقق این برنامه ها در سایه ایثار و کار جهادی همه کارکنان  انجام خواهد شد و برای  رفع چالش ها و مشکلات پیش روی، شرکت آب و فاضلاب استان باید همت جهادی و ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهد.

برخه تقویت سامانه 122 و  بروزرسانی و شفافیت آمار را از دیگر برنامه های مهم دانست و گفت: در این زمینه باید کار علمی دقیق و اصولی صورت گیرد تا شاهد جهش در ارائه خدمات و  رفع موانع باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز در مدیریت تامین و توزیع آب شرب عنوان کرد: تعدد انشعابات غیرمجاز و دستکاری در تاسیسات آب و فاضلاب به هیچ وجه پذیرفتنی نخواهد بود و با قاطعیت با عاملان برخورد خواهد شد.

 

سرپرست آبفا استان با تقدیر از همکاری مراجع قضایی با شرکت آب و فاضلاب در زمینه رسیدگی به تخلفات یادآور شد: مدیران و افراد متولی نیز باید بدانند که رعایت دقیق قوانین و محاسبه میزان خسارات و تخلفات انشعابات غیرمجاز در هر شرایطی الزامی است و کوچکترین اهمالی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

برخه بخش اعظم افت فشار و ورود آلودگی به شبکه توزیع آب را ناشی از تخلفات و دستکاری تاسیسات آبرسانی توسط افراد خاطی دانست و گفت: با شروع گرما و کمبود آب باید هرچه بیشتر با تخلفات برخورد شود.

وی با بیان اینکه ملاحظه کاری در زمینه تخلفات آبی به هیچ وجه پذیرفتنی گنیست تصریح کرد: مصادیق انشعاب غیرمجاز و تخلفات آبی باید برای عموم بیان شود و اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت گیرد.

امتیاز :  ۳/۰۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0