جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ 
مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
برخورد قاطع با تخلفات آب و فاضلاب/لزوم حفظ حقوق مردم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد فیض اله پاسره در یکی از نشست‌های مردمی خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: در سال‌های اخیر به دلیل کم بارشی مشکلات زیادی دامنگیر شرکت‌های آب و فاضلاب اعم شهری و روستایی شده بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مشکلاتی که در همین اثنا علاوه بر کم بارشی با آن دست و پنجه نرم می‌کردیم موضوع استفاده غیر قانونی و غیر مجاز از آب آشامیدنی در قالب انشعابات غیر مجاز بود که برخی افراد از این آب برای مصارف دیگر و بیش از حد و اندازه استفاده می‌کردند.

 

وی گفت: انشعابات غیر مجاز و جمع‌آوری آن‌ها وقت بسیاری را از مسوولان آب و فاضلاب گرفت و همین موجب برخی از کنش‌ها و واکنش‌ها میان مردم و ماموران آب می‌شد که بعضا در موارد متعدد حتی ماموران آب و فاضلاب مورد ضرب و شتم قرار می‌گرفتند.

پاسره ادامه داد: هدف ماموران خدمت به مردم و جلوگیری از انشعابات غیر مجاز بوده و این کار به مانند روال سابق ادامه خواهد داشت اما باید در کنار آن مردم نیز آسیب نبینند.

وی به رویکرد خود در مدیریت آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: بیش از هر چیز مردم برای من دارای اهمیت هستند و ما و همکاران ما و ماموران و مسؤولان آب و فاضلاب شهرستان‌ها خادم مردم هستیم و وظیفه‌ای جز خدمت آن هم با مهر و محبت با آن‌ها نداریم.

این مسؤول به شرایط سخت اقتصادی کشور اشاره کرد که بسیاری از مردم توان اقتصادی پایینی داشته و در سختی قرار دارند و در همین خصوص گفت: حق نداریم با برخوردهای سخت و سلبی و نامهربانانه به هر دلیل مردم‌آزاری کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: در مقابل کارهای غیر قانونی سفت و سخت خواهیم ایستاد اما در جایی که مردم تخلف آن چنانی نکرده و یا از دید ما کاری شبه تخلف کرده‌اند باید با ملایمت بیشتری با آن‌ها به خصوص قشر آسیب‌پذیر برخورد کرد.

وی به نمونه‌هایی از این اقدامات که منجر به صدور جرائمی برای مشترکین شده اشاره کرد و گفت: برای مثال وقتی در محلی لوله‌ای برای انتظار در پشت بام خانه‌ها و یا در پارکینگ‌ها وجود دارد چرا باید بی‌دلیل مردم را جریمه کنیم جریمه کردن برای موقعی است که یقین حاصل کنیم از آب پشت کنتور استفاده می‌شود.

این مسؤول گفت: از همکاران خود خواسته‌ام تا در برابر اقدامات غیر قانونی محرز شده هیچ گاه کوتاه نیایند اما در جاهایی که حق با مردم است حق و حقوق آن‌ها رعایت شود و به همین دلیل با هرگونه بداخلاقی با مردم از سوی مدیران آب و فاضلابی استان در هر رده‌ای برخورد خواهم کرد و اجازه نمی‌دهیم این شرکت در نزد مردم جایگاه و اعتبار خود را از دست بدهد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0