پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ 
مدیرعامل آبفای استان عنوان کرد
لزوم تقویت زیرساخت های آب و فاضلاب استان
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهیلویه و بویراحمد سرپرست جدید آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم تقویت زیرساخت‌های آبرسانی شهرهای استان تاکید کرد و گفت: نگاه قومی و سیاسی در آبفا جایگاهی ندارد.

 فیض اله پاسره سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با حضور در  این شرکت با مدیران و معاونین ستادی شرکت دیدار  کرده و فعالیت خود در آبفای استان را آغاز کرد.

فیض الله پاسره با اشار به اهمیت  و حساسیت کار آب و فاضلاب اظهار داشت: تامین آب شرب شهروندان به خصوص در  شرایط کمبود منابع آبی وظیفه کارکنان آبفا را  دوچندان کرده است.

وی افزود: پرآبی و وجود منابع آبی در  استان موجب شد که زیرساخت‌های آبرسانی و تامین آب شرب  شهرهای استان آنچنان که باید تقویت نشوند  و به دنبال آن  با افزایش جمعیت و کاهش منابع آبی و بروز خشکسالی این ضعف زیرساخت‌ها بیشتر خود را نشان دهد.

پاسره به ظرفیت‌های بالای نیروی انسانی در  آبفای استان به عنوان بهترین نقطه اتکا یاد کرد و ادامه داد: در آب و فاضلاب فارغ از نگاه‌های قومی  و سیاسی باید به دنبال توسعه و تقویت خدمات‌رسانی به شهروندان باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد مشترکین را سرمایه اصلی  شرکت آب و فاضلاب دانست و گفت: در سال‌های اخیر کارهای خوبی در زمینه درآمد زایی شرکت صورت گرفته که باید با توان بیشتر ادامه یابد.

پاسره افزایش بهره وری، شایسته سالاری  و استفاده از توان تمامی پرسنل آبفا را از اولویت‌های کاری خود دانست و بیان کرد: برای نیل به این هدف تمامی مجموعه باید وارد میدان شوند.

وی چابک‌سازی شرکت آبفا و سرعت دادن به خدمات رسانی به شهروندان و اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب  را  از دیگر برنامه‌های خود دانست و گفت:  در این مسیر نیز باید تمامی مدیران و کارکنان با تمام قوا وارد عمل شوند.

فیض الله پاسره در حکمی از سوی حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت  مهندسی آب و فاضلاب کشور به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویواحمد منصوب شد.

امتیاز :  ۱/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0